mijn goede fietsjaren

ik las bij Dorothé over hun fietsvakantie

en kwam bekende plekjes tegen , dat ik dacht , ik heb nog ruimte

ik zal proberen ze op jaargang te plaatsen mijn dagboekjes
welke ik bijhield , van het 1ste ritje naar Lenzerheide
is er geen bijgehouden dat was in '91
in '92 reed ik een 
rondje Jutland
foto's komen nog
in '93
rondje zuid Engeland
in '94
over oude wegen
in '95
van thuis naar thuis
in '96
was ik onderweg naar Boedapest
maar door verrotte knie afgebroken en met treinen terug naar huis
in '97
rondje Schotland


voor leesbaar beeld op plaat klikken
en met pijltje rechts verder bladeren

 

Reacties

  1. Dat is balen maar treinen vind je ook leuk toch ?
    Oja pijltje naar rechts is bij WP ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ze gevonden Karel, maar ik zou ook een linkje in je menu zetten hierover. Ze zijn echt de moeite waard. Ik ga nog verder met lezen maar heb het nu al weer te druk. Groetjes Dorothé (ben hier anoniem)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten